In ons massagesalon zijn huisregels van essentieel belang om ervoor te zorgen dat elke klant een ontspannende en professionele ervaring kan beleven
Deze regels helpen bij het handhaven van een veilige en respectvolle omgeving voor iedereen die ons salon bezoekt. Zo kunnen we de kwaliteit van onze dienstverlening waarborgen en ervoor zorgen dat elke klant zich op zijn gemak voelt.
- Afspraken en punctualiteit, Kom op tijd voor je afspraak. Hiermee toon je respect voor de tijd van de therapeut en voorkom je dat andere klanten moeten wachten.
- Communicatie, Geef duidelijk aan wat je verwachtingen zijn van de massage en of je specifieke wensen hebt. Open communicatie helpt de therapeuten om de behandeling aan te passen aan jouw behoeften.
- Stilte en ontspanning, Probeer tijdens en na de massage te ontspannen en zo stil mogelijk te zijn. Dit helpt zowel jou als andere klanten om volledig van de ervaring te genieten
- Mobiele telefoons, Zet je mobiele telefoon op stil of vliegtuigmodus tijdens de massage om de rust en ontspanning niet te verstoren.
- Gezondheid, Als je gezondheidsproblemen hebt, allergieën of blessures, meld dit dan aan de therapeuten voordat de massage begint. Zo kunnen zij de behandeling aanpassen om eventuele risico’s te minimaliseren.
- Betaling, Gelieve te onthouden dat alle behandelingen vooraf dienen te worden betaald om een vlotte en aangename ervaring voor zowel jou als de salon te garanderen. Als je de volledige behandeling hebt afgerond is restitutie niet mogelijk. We hopen op begrip en medewerking hierbij.
- Klanttevredenheidsgarantie, Indien de massage niet aan je verwachtingen voldoet, heb je binnen de eerste 10 minuten de mogelijkheid om kosteloos te stoppen of van therapeut te wisselen (indien mogelijk), zodat we kunnen zorgen voor een gepersonaliseerde en aangename ervaring.
- Gedragsregels, voor een respectvolle en professionele ervaring, wordt van gasten verwacht hun ondergoed aan te houden en geen extra diensten te vragen aan de masseurs.
- Feedback, Tijdens en na de massage is het waardevol om feedback te geven aan de therapeuten. Opbouwende feedback kan helpen om de service te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige behandeling nog beter aansluiten bij jouw behoeften
We zijn niet verantwoordelijk voor uw persoonlijke spullen.